Tuesday, October 19, 2010

CINTA ALLAH YANG ABADI

BISMILLAHHIRRAHMANIRRAHIM~


Ya ALLAH..
Jika aku jatuh cinta..
cintalah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu..
agar bertambah kekuasaanku untuk menyintaiMu..

Ya MUHAIMIN..
Jika aku jatuh hati..
izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang tertaut padaMu..
agar aku tidak terjatuh dalam jurang cinta nafsu..

Ya RABBANA..
Jika aku jatuh hati..
jagalah hatiku padannya..
agar tidak berpaling daripada hatiMu..

Ya RABBUL IZATI..
Jika aku rindu..
rindukanlah aku pada seseorang..
yang merindui syahid di jalanMu..

Ya ALLAH..
Jika aku menikmati cinta kekasihMu..
janganlah kenikmatan itu melebihi..
kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu..

Ya ALLAH..
Jika aku jatuh hati pada kekasihMu..
jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh..
dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu..

p/s: Kuatkan imanku Ya Allah..
post signature

No comments:

Post a Comment

jangan lupa komen~ ^^