Monday, May 17, 2010

MID YEAR EXAM!



Assalamualaikum. Hyep2. Selamat pagi. =)


Emm, hari selasa ni exam pertengahan tahun. Semua rasa ada. Berdebar2, mengantuk, takut, relax, suka, tak suka, semua laa ada.

Target? Mesti laa ada. Ok, biar saya listkan target saya untuk this mid year exam.



BM = 90++
BI = 80++
MATHS = 95++
SEJ = 90++
PAI = 90++
CHEM = 85++
BIO = 85++
PHY = 80++
ADD MATHS = 80++

Hurmm, mudah2an target saya tercapai. Doakan saya agar saya berjaya dalam exam kali ni. InsyaAllah. =)






tiada manusia yang berjaya dalam semua yang dilakukannya,
dan kewujudan kita ini sebenarnya mesti menempuh kegagalan,
yang penting ialah kita tidak menjadi lemah semasa kegagalan itu terjadi,
dan kekalkan usaha hingga ke akhir hayat,
chaiyok, alyani nazirah bt junaidi!!
i know u can do it.


p/s: man jadda wa jadda

post signature

No comments:

Post a Comment

jangan lupa komen~ ^^