Tuesday, May 18, 2010

PAPER BM!

Assalamualaikum. Hyep2.


Hari ni, paper bm. Haisshh, no komen. Huhu. Entahlah, tak tahulah macam mana nak cakap. Saya dah buat yang terbaik apa yang boleh saya lakukan adalah tawakkal. Sejujurnya, saya tidak berapa suka paper bm kali ni. Menguji kesabaran betul, huhu


Ok, salah satu soalannya dia minta betulkan satu kesalahan ejaan dan satu kesalahan imbuhan. Soalan dia berbunyi:
Menara Berkembar Petronas jelas terlihat apabila menghampiri Bandaraya Kuala Lumpur
Hurmm, jenuh saya fikir apakah kesalahan daripada ayat diatas. So, apalagi, saya hentam keromo jelah, hehe =_=''


Untuk bahagian novel pula, soalan nak satu teknik saspens dalam novel yang telah dipelajari. Pergh, nasib baik dah baca. Alhamdulillah, boleh jugalah jawab.


Bagi paper satu lak, alhamdulillah. Karangan dia saya boleh buat dengan sukses. InsyaAllah. Tapi, apa2pun, selesai paper bm, besok paper bi pula menanti. Kena buat yang terbaik! Go3 Alyani! =)

p/s: jom hafal FISHBONE!. Lalalala~



post signature

No comments:

Post a Comment

jangan lupa komen~ ^^