Sunday, March 14, 2010

AHLAN WA SAHLAN


Assalamualaikum warahmatullah hi wabarakatuh.

Selamat datang ke blog saya. Wahh, first time ni saya menaip dalam blog.


Apakah alasan saya yang sebenarnya ek untuk membuat sebuah blog ni ek? Adakah mengikut kawan2 yang asyik dengan blog mereka? Adakah untuk membuang masa dihadapan komputer?

Emm, actually blog ni adalah sebagai sebuah medium untuk kita berkongsi pendapat, pandangan dan buah fikiran. So, mereka yang diluar sana jomlah jadi follower saya (awal2 lagi dah promote)

Untuk pengetahuan korang diluar sana, ira kalau dipecahkan mengikut huruf membawa maksud:

I~ Impian 
R~ Realiti 
A~ Angan-angan
Ha!! Kat sinilah saya mendapat tajuk untuk buat blog ni, haha. Btw, Ira tu nama singkatan saya. So, korang enjoylah membaca blog saya ni. Memang agak bosan untuk post yang pertama ni, lama2 korang enjoylah nanti. Ahakzz.

Dengan lafaz بسم الله الرحمن الرحيم saya merasmikan pembukaan blog saya. Mudah2an segala manfaat dapat kita kongsikan bersama. =) 

p/s: penggunaan 'saya' dalam penulisan blog ni janganlah dipersoalkan, saya tetap saya, aku tetap aku, kita tetap kita~ 

post signature

No comments:

Post a Comment

jangan lupa komen~ ^^