Sunday, March 14, 2010

SPM OH SPM

11 MARCH 2010
Emm, sekolah saya dah dapat result untuk SPM. Kalau korang nak tahu, hanya lima orang sahaja yang berjaya mendapat semua A dalam matapelajaran yang diorang ambil, huhu. Janganlah bandingkan dengan sekolah korang lak tapi apa2 pun syabas kepada mereka yang berjaya mencapai target yang korang nak.

Emm, perasaan saya macam mana lak?? Hurmmm. Memang takut gak time tengok dia dapat result tapi, berat lagi mata memandang berat lagi bahu memikul, haha. Betullah, kalau saya jadi diorang, wahh, mungkin jatuh kot jantung saya nie, huhu. Mestilah perasaan nervous tu ada.

Dan, kepada mereka diluar sana yang dapat semua A, janganlah lupa asal usul korang ye. Bila dah berjaya kelak jangan lupa toleh belakang. Maybe, kawan2 korang perlukan bantuan korang untuk berjaya. Janganlah mencari kejayaan seorang diri. Macam mana lah umat islam nak berjaya kalau sesama kita ni pun nak kedekut ilmu. Haishhh.


Pejam celik, pejam celik, tahun ni giliran saya pulak untuk menduduki SPM. Saya harap saya mampu buat yang terbaik. Itu janji saya!!


No comments:

Post a Comment

jangan lupa komen~ ^^