Monday, March 22, 2010

MALANG TAK BERBAU

Assalamualaikum~

Hurmm, dah lama tak update blog nie. Bz lah sekarang ni, banyak perkara yang perlu diselesaikan, huhu. Sedangkan saya tau tak ada siapa pun nak baca blog saya ni, haha.

Emm, bercakap pasal malang tak berbau, teringat masa nak pergi tusyen hari tu. First sekali saya nak minta maaf banyak2 kat syaza. Sorry sangat2, huhu.

Actually, saya teraccident tempoh hari. Masa nak naik motor syaza, tetibe je motor tu terbalik. Haha. Apa punya bala menimpa kitorang pun kitorang pun tak tahu.

Kitorang pun apa lagi, terjatuh lah macam nangka busuk. Debukkk, (wani terkejut time tu, haha)

Aduuussshh, sakit tu memang lah sakit tapi bila diorang tanya sakit ke tak, saya jawab tak sakit, haha. Nanti susahkan diorang lak. Betul tak??

Tapi yang tak puas hatinya, takde sape lah yang sudi nak bantu kitorang ni. Ada satu pak cik cina tu, tersengih je tengok kitorang, bukannya nak tolong!!

Perghh, nasib baik tak ramai orang lalu lalang kat situ. Yang ada pun kebanyakannya orang cina.

Emm, pastu time nak start balik motor tu, motor tu lak buat hal.

Memang cuak betullah time tu, rasa cam trauma pun ada. Try punya try nasib baik motor tu dah berfungsi balik. Fuhhh, lega.

Kitorang pun naik motor cam biasa, banyak kali gak lah saya minta maaf kat syaza. Cian dia.

Time kitorang nak lalu kat selekoh, ada satu motor ni, sebok je. Ada ke dia kata "
hai cik adik". Dah lah time tu mood kitorang tak baik. Kalau tak, dah kena sebijik kot dia, haha.

Akhirnya, kitorang sampai gak kat rumah. Alhamdulillah. Terima kasih syaza!!! Hehe.

p/s: Ini adalah kisah benar. Tiada tokok tambah dan tiada kena mengena ngan korang. =P

No comments:

Post a Comment

jangan lupa komen~ ^^