Wednesday, March 17, 2010

SAKIT PINGGANG OUH!

Assalamualaikum..

Hurmmm, hari ni memang penat lah. Pagi ada kelas tambahan, petang ada tuition. Penat2. Lepas tu, hari ni saya mengalami sakit pinggang. Dah tua kot, kurang kalsium. Hee. Tak ada duit lah nak beli susu. Nak kena jimat duit lah. Sekarang ni tengah mengalami krisis kewangan. Tak pasal2 saya yang masih bersekolah ni kena fikir pasal duit lak. Huhu. Yela, saya asyik tengok abah mengeluh takde duit je. Kesian gak tengok. So, saya kena lah berjimat cermat sikit.

Harap je tajuk pasal sakit pinggang. Tapi tak cerita pun pasal sakit pinggang. Adoyyy, tengah sakit ni, nak solat pun susah terutama bila nak rukuk. Sakit bukan kepalang. Dah sapu ubat tapi tak sembuh2 pun lagi. Dugaan Allah lah katakan. Nak jalan pun susah, kalau barang terjatuh nak ambik lagi susah.

Rasanya sebab salah tidur kot, sebelum pergi tuition tidur jap. Tidur pun kat atas lantai, tu lah pasal sakit pinggang, huhu

Emm, apa motif saya nak cerita pasal ni ek??? Haha.

p/s: Jagalah pinggang anda sebaik mungkin. Jangan dah tua baru mengeluh sebab tak jaga pinggang dari muda. Huhu. Apa aku merepek ni!!

No comments:

Post a Comment

jangan lupa komen~ ^^